55 urtetik gorakoak

Hainbat erakunde publikok Internet eta sare sozialak bultzatu dituzte, baina, aldi berean, ez dute behar bezala erabiltzeko, ezagutzeko eta dakartzaten arriskuak prebenitzeko prestakuntzarik bultzatu. Badira trikimailuak eta engainuak, konturatu gabe informazio pribatua eta banku-informazioa emateko: iruzurrezko erosketak, desinformazioa, informazio gehiegi eskaintzea gu konturatu gabe … Azken batean, ingeniaritza soziala eta iruzurrak dira Facebook edo WhatsApp bidez aurki ditzakegun mehatxu eta arriskuetako batzuk.

Internet erabiltzaile guztiok jasaten ditugun mehatxuez gain, zibergaizkileek ere berariazko mehatxuak sortu dituzte kolektibo horrentzat. Horregatik sortu da ekimen hau, prestatu zaitezten, zuen presentzia sarean ziurra izan dadin.

Vital Fundazioaren egoitzan egingo diren bi orduko saioak planteatzen ditu proiektuak. Aurrean ditugun arriskuak ezagutuko ditugu, horiei aurrea hartzeko moduak, aurre egiteko moduak eta ekintza erraz baina eraginkorren bidez gu babesteko modua.

Hurrengo saioak

• Astelehena, otsailak 24, 12:00-13:30
  • Astelehena, otsailak 24, 17:00-18:30

Nola parte hartu programan?

Adinekoen kolektiboaren kasuan, informazio gehiago jaso eta izena eman dezakete Vital Fundazioaren egoitzan (Kordoi Etxea, Aiztogile kalea 24, Vitoria-Gasteiz) edo 945 776 858 telefonoaren bidez.

Mendekotasuna

Interneteren gehiegizko erabilera, eguneroko bizitza oztopatzen duena.