Jazarpen mota horretan, mundu digitala erabiltzen da biktimari etengabe min egiteko, sarearen, mugikorraren, bideo-jokoen edo horrelako beste teknologia batzuen bidez. Horretarako, erasotzen duen pertsonak mehatxuak, larderiak, irainak, xantaiak, umiliazioak, hutsune digitalak eta kalteak eragiten ditu biktimen ospean
Jazarpen fisikoarekin alderatuta dituen zenbait desberdintasun honako hauek dira:
- Jazarpen digitala atsedenik gabe gertatzen da, egunean 24 orduz, asteko 7 egunetan.
- Umiliazioa denboran luzatzen da (bideoak, argazkiak, iruzkinak, online geratzen dira luzaroan) eta publiko askoz zabalagoa du.
- Askotan, erasotzaileak nortzuk diren ez jakiteak biktimaren zaurgarritasuna eta sufrimendua nabarmentzen ditu.
- Jazarleen ekintzen legezko ondorioei buruzko ezjakintasunak areagotu egiten du biktimaren gaineko botere-sentsazioa.
- Internet bidez gertatzen denean, biktimaren ingurunearentzat zailagoa da gertatzen ari denaz jabetzea eta denbora luzeago igaro daiteke hauteman arte.
Horregatik guztiagatik, jazarpen digitalak jazarpen fisikoak baino ondorio psikologiko handiagoak uzten ditu, nahasmen eta sufrimendu handiagoa eragiten du, eta antsietate eta larritasun maila askoz handiagoa eragiten du.
Gehienetan, jazarpen digitalaren larritasuna ertaina edo handia da, eta buruko minen, urdaileko minen edo gaixotasunaren bidez somatizatzen da. Era berean, ohikoa da umore-aldaketak, lo-nahasmenduak eta elikadura nahasmenduak, depresioa edo isolamendua pairatzea, eta jokabide autosuntsitzaileak eragin ditzake: drogak, alkohola, harreman toxikoak, nork bere burua zauritzea …
Erasotzaileen ia erdiak biktimaren lagunak izan ziren.
Mehatxuen, larderiaren, irainen, xantaien, umiliazioen, zure izen onaren kalteen eta abarren aurrean...
Gainesposizioa, hater-ak, troll-ak, lintxamendua, identitatea ordeztea, ospea, informazioa