Eskolako hezkuntza

Ia adingabe guztiek (8 eta 17 urte artekoek) ohiko harremana dute Internetekin online jokoen, eskolako laneko online plataformen edo sare sozialen bidez, hala nola YouTube, WhatsApp edo Instagram. Zenbat eta gazteagoak izan, orduan eta inkontzienteago erabiltzen dute teknologia hori, eta gehienek ez dakite zer ondorio izan ditzaketen beren ekintzek, zer arrisku eta mehatxuri egin behar dieten aurre egunero, eta horiek nola prebenitu.

Horregatik, Vital Fundazioak prestakuntza-programa bat abiarazi zuen 2019an Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) ikasleentzat, haien familientzat eta irakasleentzat. Arlo horretako adituek hitzaldiak ematen dizkiete Arabako gazteei praktika arriskutsuak ezagutzeko, hala nola sexting-a eta horren ondorioak. Baita mehatxuak ere, hala nola jazarpen digitala edo ezezagunak eta ingeniaritza soziala sare sozialetan. Aurten, proiektua Arabako Lehen Hezkuntzako ikastetxeetara zabaldu dugu, bai ikasleek, bai familiek, bai irakasleek jakin dezaten zer arrisku dauden, batez ere online jokoetan eta haurrek erabiltzen dituzten sare sozialetan, nola prebenitu eta nola egin eta nola hezi teknologia horren erabilera kontzientea egiteko.

Nola parte hartu programan?

‘Hartu kontrola’ programaren helburu diren ikastetxeek edo kolektiboek informazioa lortu eta programan izena eman nahi badute, 622 871 713 telefono zenbakiaren bidez edo info@macsonrisas.es posta elektronikoaren bidez egin dezakete.

Mendekotasuna

Interneteren gehiegizko erabilera, eguneroko bizitza oztopatzen duena.