Eskolako hezkuntza

Vital Fundazioak prestakuntza-programa bat Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) ikasleentzat, haien familientzat eta irakasleentzat. Arlo horretako adituek hitzaldiak ematen dizkiete Arabako gazteei praktika arriskutsuak ezagutzeko, hala nola sexting-a eta horren ondorioak. Baita mehatxuak ere, hala nola jazarpen digitala edo ezezagunak eta ingeniaritza soziala sare sozialetan. Aurten, proiektua Arabako Lehen Hezkuntzako ikastetxeetara zabaldu dugu, bai ikasleek, bai familiek, bai irakasleek jakin dezaten zer arrisku dauden, batez ere online jokoetan eta haurrek erabiltzen dituzten sare sozialetan, nola prebenitu eta nola egin eta nola hezi teknologia horren erabilera kontzientea egiteko.

Nola parte hartu programan?

‘Hartu kontrola’ programaren helburu diren ikastetxeek edo kolektiboek informazioa lortu eta programan izena eman nahi badute, 622 871 713 telefono zenbakiaren bidez edo info@macsonrisas.es posta elektronikoaren bidez egin dezakete.

DBHko ikasleentzako, gurasoentzako eta irakasleentzako prestakuntza, aurrez aurre egiten zena, on line egingo da orain, koronabirusaren pandemiak eragindako osasun-alarmaren ondorioz. Izena emateak formulario honen bidez egin daitezke.

Mendekotasuna

Interneteren gehiegizko erabilera, eguneroko bizitza oztopatzen duena.