Indarkeria digitala

Mobirise

Gero eta pertsona gehiagok jasaten dituzte indarkeria digitalaren barruan sartzen diren ekintzak: irainak, mehatxuak, komunikazioen kontrola, sare sozialetarako legez kanpoko sarbidea, WhatsAppeko elkarrizketak, telefonoetan programa espioiak ezartzea, etab. Ekintza horiek bikotekideek, bikotekide ohiek, pertsona ezagunek edo ezezagunek egin ditzakete, eta pertsona helduek edo adingabeek jasan ditzakete.

Prestakuntza saioak

Prestakuntza horren bitartez, parte-hartzaileek telefono eta sare sozialetan intrusioak detektatzen, kontrol-jarrerak detektatzen, sare sozialetan modu eraginkorrean defendatzen eta bizitza digitalaren kontrola berreskuratzen ikasiko dute. Saioa martxoaren 10ean izango da, 17:00etan, aurrez aurre Vital Fundazioa Kulturunean edo online. Izena emateak www.fundacionvital.eus webgunean ere egin daitezke.

Izena eman!

Martxoak 10

Presentziala Online

Har ezazu ...-ren gaineko kontrola

Mendekotasuna

Interneteren gehiegizko erabilera, eguneroko bizitza oztopatzen duena.

Sexting-a

Sexuarekin zerikusia duten mezuak edo edukiak trukatzea.

Grooming-a

Nagusiek adingabeenganako sexu-hurbilketa egitea.

Jazarpena

Jarraikako jazarpena sarearen bitartez.

Mehatxu gehiago

Gainesposizioa, hater-ak, troll-ak, lintxamendua, identitatea ordeztea, ospea, informazioa